Merhabalar,
Burada sürekli sağlıklı gebelik süreci geçiren annelerin anketleri olduğu kadar geçmişte kötü tecrübeler yaşamış ama yine gebe kalan annelerden konuşmanın , onlarında yüreğini hafifleteceğini ve faydalancaklarını düşünerek bu anketi açmak istedim. Ben dahil birçok kadın , sayısı çok da az olmadığı kürtaj , düşük olaylarını yaşıyoruz. Bunun psikolojisi zor olmakla birlikte bunu atlattıktan sonra tekrar gebe kaldığında da ‘Yine yaşar mıyım?’ korkusuyla endişeyle günlerini geçirmek de bir o kadar zor. Siz , bunu yaşayan bir anneye neler söylemek isterdiniz? Endişesini , korkusunu içinde taşıyan bu anneye neler tavsiye ederdiniz?