Novamom_ btllsk valla ben normal diyom ama cuma doktor çatı değerlendirmesi yapcaz doğumu o zaman konuşuruz dedi bakalım ne olacak 😊
Novamom_ Eymnvera81 normal doğum ücreti yok sezeryan da da yok diye biliyorum hem özel hem devlet o yüzden sadece özel öğretim üyesi için yani özel için 270 tl muayene ücreti var
Novamom_ Eymnvera81 valla ben sezeryan düşünmediğim için çok araştırmadım açıkçası ama sezeryan da belli bir düşük mebla vardır diye düşünüyorum diğer özel hastaneler gibi yüksek mebla değildir