fasulyeveannesii Kızlar 32. Haftaya yeni gireceğim .karnımın alt kısmında baskı ve agrı var doğum habercisi mi
Sehersngl fasulyeveannesii aynı haftadayız bende öyle hissediyorum bazen de batma oluyor sanki doğuracakmışım gibi hissediyorum.
mucizem___ fasulyeveannesii ben 26 haftalık ken hissettim o baskıyı agrıyı yalancı sancılar olabiliyor demişti doktor belki sizinde yalancı sancı dır ama dayanamayacak gibiyseniz hastaneye gitmelisiniz