nazol 1950 lira normal doğum ama daha aralık sonrası tekrar zam yicek 2200 ü bulur dedi muhasebe 🤦🏻♀️Kendi doktorunu istersen +700 ki mesai saatleri dışında olsa kesinlikle çağırırdım doktorumu çünkü tek nöbetçi doktor var oda erkek epidral isterseniz oda +700 lira