Meerve-um Merhaba 37+4 olduk bugün 4 gün sonra sezaryene alıncam ama dünden beri adet sancısı gibi bir sancım var çok şiddetli değil ama rahatsız ediyor neden böyle olur ki önemli bir şey olabilir mi
Melekoz Meerve-um çocuk baskı yaptığı için olabilir kız mı bebeginiz çünkü büyüdüğü için baskı yapar ve ağrılarınız olabilir ama genede siz doktorunuza bir sorun
Pnr60 Meerve-um Benimde aynı şikayetlerim vardı doktorum bebiş kanalda baskı yapıyor ondan dedi 5 gün sonra sezeryan olucağım bende
Melekoz Meerve-um kız çocuğun da çok aşağıya baskı yapar ve iner benim felaket ağrım oluyordu korkmayın ama siz genede doktorunuza sorun bi