Kaderisa Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim karnım nerdeyse hiç şişmedi sizde de öyle mi ve kaç gram bebeğiniz benmi çok kafaya takıyorum 🥲
guzelanne01_ Kaderisa bu 2.ci gebeliğim 24 haftalığım karnım yok😵💫Kızımda ilk gebeliğimdi karnım ikiz karnı gibiydi🤒
Merve20 Kaderisa ay 18. Haftamdaydım. Çok şişti , hele gaz olduğum zaman davul gibi oluyor :)) ama kilo da almıyorum anlamadım . Kızımda hiç böyle değildi ayy 8 aylıkken bile bol giyidniğimde belli olmuyordu 😍 oğluşum biraz iri olcak sanırım
Ao526- Kaderisa 17+1 🐣 Ama sanki kilo göbeği gibi 😂 varla yok arası.. Tabi ilk gebelik olunca hemen karnı çıksın istiyor insan 😂 arkadaşlarımda diyor ki rahatına bak zaten epey çıkacak zorlanacaksın şimdi keyfini çıkar 😂 Heyecanlı bekleyiş…
Sere 17.haftamdayım hala görünen bir karın yok hele bir de bol bol giyersem 0 göbek 😄 ilk gebeliğimde de 6.ayda dışarıdan bakınca belli olmaya başlamıştı
Kaderisa Sere peki bebeğiniz kaç gram az mı acaba normalmi benimki onun için soruyorum biraz fazla düşünüyorum sanki 🥹🥰
Mhtpflz Kaderisa 27 haftadan küçücük göbeğim var😃 o haftalarda hiç yoktu zaten belki sonradan çıkar sizin erken daha
Sureyya1 Kaderisa 24 ten sonra cikar az daha bekleyin ama herkesin karni buyuk olcak diyede bisey yok hem rahat hareket edersiniz
Gln0110 Kaderisa ben 23 haftalığım 500 gram bebek. Bi şeyler yiyince hamile gibi oluyor anca açken bende de pek bi şey yok belli olmuyor. Bi anda çıkmıştı o da düz göbektim, aynı kaldı ama 6 dan sonra hızla büyür dediler bakalım
SKayaa Kaderisa 15+3 deyim bebeğim 159 gram ve karnım artık belli oluyor sanırım benim iç karnım dar , kız kardeşim 20 haftalık hamile benim karnım onunkinden daha büyük duruyor , bence bebeğin boyutu ile alakalı bir durum değil bu