Merhaba kızlar 6+ 3 haftalık gamileyim. Bugün kontrole gittim doktor kalp atışımı duymak için 6 7 defa ses dalgası gönderdi. Küçük olduğu için çok derinden duyduk sesi. Ama şimdi lekelenme şeklinde 4 5 damla kanamam oldu wc ye gidince :( inş bir sorun olmamıştır. Çünkü kalbini bu kadat erken dinlemek zararlı diye okumuştum çoğu yerde :(