Seydusss canım öncelikle sağlıkla kucağına almanı diliyorum prensesini.
Ben 35 haftalık hamileyim. Nacizane deneyimlerimi paylaşmak istedim belki yardımcı olur.
Öncelikle kesinlikle oda yapacak mısın yapmayacak mısın ona karar vermen gerekiyor :)
Eğer yapacaksan müsait odan varsa kesinlikle mobilyalarını ayarlamaya bak çünkü gerçekten hem zahmetli hemde pahalı. Kıyafetleri koyman için de gerekli olan şey gardrop zaten :)
Sonrasında bebek arabası ve puset bakabilirsin. Beğendiğin ürünleri hatta bir süre takip et indirim vs olabiliyor.
Ve bu esnada bakım ürünlerini, kişisel bakım ürünlerini tamamlayabilirsin. Mesela ben bu araştırmaları yaparken emziğini,biberonunu,pişik kremi,merhemi vs başladım.. kendim için göğüs ucu kremleri,çatlak kremleri falan o şekilde devam ettim. Şunu da söylemeliyim ki eğer yatağını almış olursan ilk olarak kesinlikle nevresimleri önceden bütçene göre almaya bak çünkü Hergün ana Hergün fiyatlar artıyor 🤦♀️ bunları toparladıkça zaten artık ufak tefek kıyafetler almaya başlıyorsun her alışverişte çünkü duramıyorsun almadan 😂 bu zaman içinde zaten sende ağırlaşıp bu alışverişlere gidebilecek gücün kalmıyor 3 saat gezebiliyorsan1 e düşüyor o yüzden kıyafeti evde geçirebileceğin süreye ayır ki evinde onları yıkayıp ütüleyip yerleştirebilesin :) en zoru bu çünkü 🤦♀️
Zaten bir zaman sonra işin eğlenceli kısmı başlayacak odası vs tamamlandıktan sonra artık hastane süsleri,hediyelikler düşünmeye başlayacaksın. Bu şekilde kendine bir plan yapabilirsin uygun görürsen
He bir de indirim kovalaaaaaa özellikle ıslak mendik ve bez😇 ama şunu da unutma her bebek her bezi kullanamayabiliyor pişik yapabilir. Bebek bezini stoklayacağım diye bebişe zarar vermeyelim 🌸 2-3 paket şimdilik yeterli gelebilir belki hastanede vs kullanılırsa :)
Sağlıcakla kucağına al kuzum 🍀