Kelebekk-0307 ben seni anlıyorum keske 2 bile değil bin lira olsa sadece.Ama birde şöyle düşün o evi satsa adam faizi aylık 25.000 eder. Yada kiracıdan sonra mutfak dolabı,banyo değiştirmek istese alır fiyatlar değil.biz ev yaptırmak istedik maliyetleri görünce yanına bile yaklasamadık.ev alalım dedik en uygun kredi 15.000den baslıyor aylık.sahibi kredi ödüyorsa 15.000 den baslıyor ev kredileri.yani demem o ki ev sahibide haklı kiracıda haklı.sorun bu ekonomik şartların iyileştirilmemesi. Zengin çok daha zengn oldu,fakir çok daha fakir..keske sosyal devlet gereği barınma gibi temel ihtiyacımız karsılabilse..ama ben görüyorum ki uzlasmaktan baska care yok.en azından biz o yolu tercih ediyoruz uzun zamandır