Hem kiz hem erkek dediler ister doktorum isterse de buradaki tahmincilerimiz. Ilk hamileligimde asiri tatli yedim midem cok bulandi ve cok kustum. Ve kizim dunyaya geldi. Su an ki hamileliyimde asiri tuzlu eksi yedim ve yiyorum hic midem bulanmadi ve hic kusmadim. Her seye ragmen yine kizim oluyor😂 Acikcasi 12+4 doktorum erkege benziyor demisdi ama 16+4 yani bugun kiz pipisi buyumedi dedi😄😄 Kendimi erkege hazirlamistim icim biraz buruk oldu ilk duyunca ama evlat secilmez diyerekten daha sonra alismaya basladim bu habere. 21 haftamda detaylim var. degisecegini sanmiyorum artik. Hayirlisi insallah☺️❤️