nisamom_ Esram_lina 19 beklemedeyim canım test yaptımda negatif daha çok etken sanırım 3 marta yumurtlma gördüm🤭😊
ckarabacak Esram_lina benimde 16 sı dün yaptım test çıkmadı beklemedeyim pazartesi tekrar yapıcm bklm inşallah vardır
cansualtikulac Kızlar ben erken gebelik yaptım çıktı pozitif yarın kan vericem Allah hepinize nasip etsin inşallah 💝
Perikiziii cansualtikulac baya erken yumurtlamissin sanirim Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin🙏🥰