beyzacmvrc Hiç alışveriş yapmadıysaniz Sepette otomatik indi bende Bir pike takımı, bir adet tek pike, 5 adet çorap 195 e geldi Sepette baya bı düştü yani Bakmak isterseniz 😊
Binnur-cam beyzacmvrc ben o şekilde kızım için çok güzel uyguna alışveriş yaptım hatta şöyle yap eşinin telefonundan indir onun işyerine sipariş ver oda yararlanmıs oluyor ben evdeki herkesin telefonu elime geçirdim hallettim 😀😀😀
bebekveannesiii Binnur-cam ben de alacaklarım geldikten sonra hesabı kapatıp yeniden açtım 3-4 kez alisveris yaptım napalm herşey çok pahalı 😂
Binnur-cam beyzacmvrc evet canım aynı kişi adına aynı adrese bir kere kullanabiliyosun ama farklı isim farklı adres olunca gene ilk siparişten yararlanıyosun 😀
beyzacmvrc Binnur-cam tamam canım çok sağol ♥️ Bebek yorganı var 115 en çok iyi ama deprem bölgesi icinmis sadece ya yanına biseyekr ekleyp alcaktim
Binnur-cam beyzacmvrc ben nevresim takımı aldım 2 tane çok kalın değil ince kumaşı ama güzel beğendim üçgen mama önlüğü gibi var çıtçıtlı onlar çok güzelmiş malı yumuşacık kıyafet falan aldım işte klasik lcw kalitesi bebek kıyafetlerini seviyorum ben extra indirimde olunca çok iyi geldii 🙂
Binnur-cam bebekveannesiii aa oda mantıklı oluyomu öyle hiç aklıma gelmedi bende herkesin telefondan farklı adreslere yolluyorum 🤣🤣🤣 kesinlikle alacaklarımız öyle 1 2 tane bişeyde değil ihtiyaç bir sürü çözüm buluyoruz napalım 🤣🤣🤣 güle güle kullanalımm