Fatmanrygmr Mrb gaziantepde olup hidayet Topçuoğlu Hastanesi’ne giden ve memnun kalan varmı benim gittiğim hstane depremde hasar görmüş olduğu için tadilatta o yüzden hastane degiştirmem gerekti 7 aylıgız şuan.
Esmerim_2727 @Fatmanrygmr Bende nurdagindan geldim dogumum haftaya özele gidemiyorum devlet hastanelerinin hepsine gittim bilerek davranışlarına baktim en iyisi inayet topcuoglu doktor çok iyiydi sezeryan günümü verdi detaylı ultrasona koydu ilkkez gittim ama çok memnun kaldim