Kızlarrrr selamm ben serklajlı bi gebeyim 34+3 olduk şükür hastane harici dışarı çıkmıyorum oyüzden pek hamilelik fotoğrafım yok fotoğraf çektirmek istiyorum ama abartı konsept bişi düşünmüyorum siyah elbise aldım normal şartlarda yeğenim gelip telefondan çekicekti eğer evde olsaydım benim ev müsait ama kayınvalidemdeyim eve geçmem mümkün değil burdada resim çekinicek müsait alan bulamıyoruz acaba stüdyoya gidipmi çektirsem diye düşünüyorum birde ama hamilelik fotoğrafı değilde yeni doğan çekimmi yaptırsam kafam çok karıştı sizler naptınız fikrinize ihtiyacım var ???