GULSE23 Bizim çok şükür iyi gidiyor gece uyurken biraz pozisyondan dolayı zorlanıyorum ama çok şükür onun dışında iyiyiz. Bebisi bu aralar daha net güzlü hareketlerle hissediyorum
Efee GULSE23 ben sabahlari dayak yemis gibi uyaniyorum oysaki yatagim cok rahat ve ellerim uyusuyo tabi oglene dogru geciyo ama onun disinda cok guzel 😍
zeynepmom34 GULSE23 aynıyız canım 32+2 yim bende seninle aynı şeyleri yaşıyorum onun dışında sorun yok bide çok hareketli oğluş🤗💙🍼🧿👼🏻
Btlklnc GULSE23 35 var olur mu :) 32 den beri uykular haram oldu 😂 canım cocumm kıpır kıpır ıcımde kurt var gibi uyutmuyor. Son ay artık tatlı hazırlıklar yapılıyorrr merakla ve büyük heyecanla beklıyoruzz🫶🏻
Hilalrumturk Çok halsizimmm yorgun hissediyorum evdeyken evden cikasim gelmiyo çıkınca aciliyorum ayakta çok kalınca ağrıyo ve sisiyo ayaklarım başka hiç bir sıkıntım yok şükür 😀
selinsmother 30+2 yim ultrasonda 32 olduğu için üstüme alınıyorum 😂 bulantı kusma yanmalarla başım belada malesef 🥲benim bebiş hiç hareketli değil sadece yaşam belirtisi veriyor onun haricinde çok sakin🥰
Melekgul selinsmother 29 haftam yarın bitiyor neredeyse 1 haftadır bebeğimin hareketini hissetmiyorum korkutuyor bu durum beni. Pazartesi doktora gidecem umarım Bi şey olmamıştır
selinsmother Melekgul 1 haftadır hissetmemen çok uzun olmuş . Ben 2 saatte 1 hafif kıpırtısını alıyorum diye gitmedim sen mutlaka git