melisa_kas çatı muayenesi, nst nasıl oluyor ? veya hangi haftadan sonra yapılıyor bunlar? hiçbiriyle ilgili bilgim yok. doktorum ilk nstyi ayın 23de baktır gel dedi ama birax stresliyim
CmreKsidar melisa_kas 32 de nst ye girdim karnınıza iki tane alet bağlıyorlar bebeğin hareketlerine sizin sancı durumunuza bakıyorlar öyle korkulacak bisey yok
Yarenylmz melisa_kas nst de sadece uzanıyorsun çatı muayenesi de iki parmakla bakıyo 10 sn bile sürmüyo korkulacak bişey değil yani
Melekoz melisa_kas çatı muanesi doğum zmaani bakılır nst de 30 haftadan sonra başlar durumunuza bağlı birazda ama çok güzel bir duygu karnınıza iki tane cihaz var kalp atışını ve kasılmaları yani sancı varmı yok mu ona bakıyorlqe yatiyorsunuz 20 25 dk veya 30 dk sürebiliyor yanınızda kalp atışını duyuyorsunuz kağıt çıkıyor onu doktora götürüyorsunuz bunu her gittiğiniz de her hafta isteye bilir doğum da bile takiyolar bunu.. çok güzel birşey nst çatı muanesi de doğum zamanı bakılır daha var..
CmreKsidar melisa_kas suan 35+5 her kontrolde yaptırıyorum haftada 1 gidiyorum bir kere 1 haftada 3 kere gittim 3. Ündede istedi doktorum. Yani artık her gittiğinizde doktora gitmeden nst ye girmeniz lazım ama uzanıyorsunuz 20 dakika nst de kalıyorsunuz öyle stres olacağınız hiç bisey yok☺️
Artemisss Çatı muayenesi,vücudunun normal doğuma uygun olup olmadığı için yapılır birkaç saniye sürer,doğumhanedekş ebeler ya da doktorun kendisi yapar