Bilgenim Kızlar, ultrasan fotoğrafında kesem ince ve uzun görüyor. Yolk kesesi var gibi. Haftaya netleşecek. Sol tarafta da ufak bir kist var imiş. Şimdi kese şekli önemli mi???? Bu şekilde olup da sağlıkla kucağına alan oldu mu?
asimeylmz_1222 Benden aynı durumdayım ama kesenin şekli çok düzgünmüş iki tane sağ tarafta kist var yolk kesesi de görünüyor gibi 20 martta netleşecek.