Ayseylmozd ben yasadım canım cok kötü bir agrı ile anlasıldı enfeksiyon oldugu icin sancılı öğrendim enfeksiyon gecince agrıda gecti çok sükür. maalesef bir tedavisi yok dogumdan sonra düzelecekmis rahim baskı yaptıgı icin oluyormuş, bende ürolojiden takip ettirdim 3 haftada bir ölcüyorlardı tahlilde veriyordum, en son büyüme 14mmdi 2. seviye dediler daha sonra deprem vs kontrol ettiremedim. yarında dogumum var. büyüme olan tarafa asla yatma, suyu yudum yudum icin, bol su iç, allah şifa versin🙏🏻