ekim22_ 13 lere çıkınca yüksek görüyor sağlık ocağında benim de hep sağlık ocağında yüksek çıkıyordu eve gidiyordum normaldi doktora gidiyordum normaldi 🤷🏻♀️ sağlık ocağında o zamanlar maske falan takıyorduk o yüzden yüksek çıkıyordu ya da kalabalık oluyordu bunaliyordum falan bunlar da etkiliyordu. Bende de düşene kadar olcuyorlardi sağlık ocağında