Ervaduru Gerçekten yargılamadan soru sormadan bu şekilde hamilelik yaşayanlarla irtibatta olmak istiyorum destek olmak açısından varmı vajinismus hamileleri
2bebeannesiii Ervaduru Arkadaşım yaşadı bu durumu , vajinismustu hamile kaldı ama normal doğum yapamadı sezaryen oldu .
ssseher Ervaduru bende oyleydim ama hamile kaldim nsil oldu bilemiyorum hayirlisiyla alalim kucagimiza insallah bebeklerimizi 😊
Ben_bir_anne_miyim Ben varım hemde 4. Derece vajinusmustum ama tedavi oldum 1 buçuk sene önce ilişkide ve alttan muayenelerde sıkıntı yaşamıyorum ama doğumda ne olur bilemiyorum
Ervaduru Ben_bir_anne_miyim ben muayene De olamıyorum alttan nasıl gececek bu süreç hiç bilmiyorum korkukarım cok fazla diz kaç haftalıksınız
seyda53 Ervaduru bende ilk evlendiğimde vajinusmustum sonra bi şekil kendiliğimden yendim çatı muayenesinden inanılmaz korkuyodum ve kastım kastığım içinde acıdı çok kısa sürdü ama benim için zordu ama normal doğum yapacaksak buna mecburuz 🙄
Ervaduru pamukprensesss okadar güzel haftaya gelmişsiniz ki saglıkla kucagına alın inşallah hiç alttan bakmak istediler mi
pamukprensesss Ervaduru inşallah hepimize nasip olur 🥰 rahim ağzı kısalığı başladı 28. Haftada her hafta alttan muayene oluyorum mecburi. Ama benim ileri seviye değil vajinismusum. Eğer ilk haftalardaysaniz doktor desteği alabilirsiniz
Ervaduru ssseher ya kendim gibi birilerini görünce cok umutlanıyorum kaç haftalıksın erken haftalar de :)
Ervaduru ssseher kendim gibi birini bulduguma sevindim hiç alttan muayene olmak zorunda kaldınız mı bu süreci nsıl atlattınız ben hiç kendime gelemrdim suan 10 haftalık hala kendime kızıyorum bu haldeyken oldu şimdi ne olacak die
Ervaduru ssseher kendi işletimş bile yapamıyorum sanki iş yapunca bişey olcak diye hissediyorum 1 aydır iş yapmıyorum desem yeridir bildiğin bunalımdan sürekli ya bişey olursa kar var kafamda.