Egelikiz MelodyFairy Ayy insaAllah öyleyimdir canım ya bu testler yüzünden çok hayal kırıklığına uğradım 😢😢
Minik1Civciv Egelikiz en iyisi yarın kan ver canım bence hamilesin ama yine de emin olman için kesit sonuç kan testi 🥰Rabbim gönlüne göre versin ❤️🤲🏼
BurcuLice Egelikiz bence gebelik var gibi çünkü kaset testi ben reglime 4 veya 6 gün kala test yapmıştım ilk gebeliğimde sabah ilk idrarla böyle silik çizgi çıkmıştı doktora gittiğimde 4+5 günlük hamile olduğumu öğrendim bence yarın sabah ilk idrarla tekrar bir test yapın derim ben
Sevval4 Kuruma olup olmadığını anlamak için idrar damlattığın yere su damlatın. Kaybolursa kuruma çizgisidir
Egelikiz myangelson Bilmiyom ki bugün erken gebelik testi alayım diyom yarın sabah ilk idrarla yine denerim alırsam tabi 😂😂
Egelikiz Çok sağolun kızlar 🫶🏻 insaAllah bende hayırlı güzel haberi alırım yıllardır bekliyorum bi ümit işte ☺️hersey Rabbimin elinde Mevlam neylerse güzel eyler ❤️❤️
Tusami Egelikiz o çizgi eğer gri renkli ise kuruma çizgisi , yok eğer pembe ya da kırmızı tonlarda ise silik çizgi işte gebelik var diyoruz. Su damlattıktan sonra özellikle seninki pembemsi duruyor. Var gibi yani canım
Dmlclk Egelikiz bence gebesin canım ilk 5 dk doğru sonuç için önemli,30 dk sonrasını dikkate almayın diyorlar genelde
duu Egelikiz bende birgebeningünlüğü testi ile adetime 2 gün kala böyle silik öğrenmiştim.Hatta erken testte çıkmamıştı bile.Bu çizgi hemen çıkmışsa vardır büyük ihtimal hayırlısıyla 😊
Egelikiz duu Elimde aynı testten birtane daha var nasip olursa adetim erken gelmezse pazar günü denicem adete 1 gün kalıyo 😂😂
Elifeysu @“Egelikiz” bence kuruma çizgisi. En iyisi git bir kan ver kesin sonucu alırsın Allah gönlüne göre versin
Bussuusu Egelikiz bu testte sonradan çok silik çizgi gördüm ama hamile değildim ama sizinki biraz daha net o yüzden tekrarlayın testi yada kan verin bence