mrcfrt melisaoztrk merhaba 6 haftalık hamileyim bende var malesef pazartesi kontrolüm var soracam Dr. a
IkraMustafaa melisaoztrk ben 35 haftalığım geçen hafta oldu doktorum hormonlarsan kan fazlalığından olduğunu söyledi Blogger da da okumuştum
sedcak melisaoztrk 22. Haftamdayım son 10 gündür falan her sabah kalktığımda aynı şey oluyor. Doktoruma söyledim normal sadece fazlalaşırsa bilgim olsun, gece yatarken odayı havalandırıp kaloriferlerin üzerine ıslak kavlu koymamı istedi.
melisaoztrk sedcak geceleri burnum çok kuruyor sanırım nemli bir ortam gerekiyor doktorunuzda onu mu demek istedi acaba
sedcak melisaoztrk evet doktorum onu söyledi. Benimde özellikle gece uyurken burnum çok kuruyup sabah kanama oluyor.
melisaoztrk sedcak çok geçmiş olsun, bunu duyunca rahatladım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🤲🏼💕
MrcnMlk Tansiyon takibi yapmalisiniz. Benimde oluyordu uyandigimda burnumu silince goruyordum. Fazlasi oluyorsa ve tansiyonunuz yukseliyorsa doktora gitmelisiniz