ensensr23 canım onu doktor bende daha olmadan söyledi özelde. Bu haftalarda karnının altında damar gibi hissedebilirsin demişti. O haftalarda başladı 39 hafta oldum hala var. Sebebi ise, bebek solunumunu emme eğritisini geliştiriyormuş, hıçkırık falan sanılıyormuş ama değil. Üç beş dakika sürüyor.