Selnsn ekmek, hamur işi, paketli gıdaları tüketmedim. Tatlı yemedim. Sadece canım çok istedikçe ölçülü şekilde yedim abartmadan. Doğumdan sonra gidiyo evet. Kimisi bir kere hamile oluyoruz simde yemezsek ne zaman yiycez falan diyor ama yok yani. Benim psikolojim bozuluyordu. Bide ödem falan şişiyor insan son zamanlarda zaten. Kiloda olunca çok kötü hissediyordum ben. O yüzden dikkat ettim. 7 kilo almıştım sadece