Kızlar bu ikinci hamileliğim benim ama ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadım 4 aylık gebeyim aşırı iştahsızlık var kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum midem bulanıyor sürekli istifra edemiyorum ama aşırı rahatsız oluyorum bu durumdan sürekli açım ne yicem ne iççem bilmiyorum