Aslan04 Canım 28.haftada bızım gerılık basladı. Taaa kii bu haftaya kadar gitmedıgım doktor kalmadı diyebılırım. Hepsı aynı seyı söyledı . Riskli gebelık uzmanına yonlendırdıler. Suan oraya takıplıyım. Kılosu cok dusuktu bızım bebısın cok sukur kendını toparlamaya baslamıs. Doktorlar 37de alınabılır hazırlıklı ol demişti her seyımı hazırladım. Süreklı aglıyordum. Hatta buraya bıle yazdım. Ama suan iyiyiz cok sukur🙏🏻 carsamba gunu gittigimde doktor kendını toparlamıs 37de alınmasına gerek kalmayabılır dedi böyle giderse 39a kadar gider dedı cok sukur. Beslenmene dikkat etmen lazım canım . Bu haftalar en cok kılo alınan haftalarmış