Mommy0408 Berat kandilinde testim pozitif çıkınca uygulamayi ikinci gebelik için tekrar yüklemiş idim. Fakat kan testinde değerim düşük çıktı ve şimdi de kanamam başladı. Sanrim kimyasal. Korktuğum başımda. Olmaadi malesef. Cevaplarınız için teşekkür ederim
Dmlclk Mommy0408 hakkında hayırlısı olsun canım bendede olmuştu bu durum maalesef Eylül ayında psikolojini iyi tutmaya çalış sonrasında gelir güzel haberler Allah’ın izniyle
Mommy0408 ArvenMom evet 32.9 çıktı yarın tekrar verecektim ama gerek kalmadı çünkü bildiğiniz şakır şakır kan
ArvenMom Mommy0408 ama beta verip bi baktırın düşüş varsa evet kimyasal olabilir ben olsam yinede verirdim
Dmlclk Mommy0408 canım normalde doktorum beklemenize gerek yok tekrar bebek denemek için dedi ama ben hem psikolojik olarak hemde iş nedeniyle biraz ara verdik Ocak ayında tekrar gebe kaldım çok şükür