Esraliiii Haftaya girmiş bulunuyoruz karnında hafiften düştü ve bel ağrılarım başladı sanieim minik oğlum gelmeye ablasindan daha meraklı Allah’ın nasıl dogurucam bilemiyorum aynı hafta gebeleri sizde durumalr nasıl?
yagizegemom Esraliiii 36+5 deyim 36 ya girdiğim gün kasıklarıma bi ağrı girdi 1 1.5 saat sürdü doğuyorum zannettim meğersem karnım düşmüş 🥲 o günden beride sırt ve bel ağrım geçmedi galiba bizimkide erken gelecek 🥹🥹
Esraliiii yagizegemom ya aynıyız birden düştü sanki kızımda bel ağrım olmadı ama tüm erkek bebekrlrimde hep bel ağrısıyla gitmiştim cantamiz her şey hazır bekliyoruz
yagizegemom Esraliiii benimde birden düştü pazar ağrı girdi pazartesi bi baktım düşmüş karnım🥲 dünden beri bel sırt ağrım var bebişte çok sakin normal mi onu bilmiyorum valla korku bastırıyo birden ilk gebeliğim bide😅 bide midem bulanmaya başladı 🤦🏻♀️
Deletedmom_116 Ogluslar aceleci galiba bizimki daha küçük 28 haftasında aceleci davraniyo Bide erkekler geç doğar derler Allah im kolaylik versin 🌹♥️
Esraliiii Deletedmom_116 yok bacım kızım 41 haftada zorla geldi benim oglanalr hep vaktinde doğdu sagolasin
Esraliiii yagizegemom bende de mide bulantısı var artık hem büyüyor ya ondan bebekte az oynuyor bizimde sakın bazen sert hareket ediyor
Esraliiii Sakin göbek aşağıya doğru iniyor bazen indiğinde 3 5 gün sonra da doğum oluyir bazen geçiyor da elinizle göğüs arası karın bis ise bebek aşağıya inmiş oluyor rahatliyorsnz zaten o batma hissi azaliyor
Emineedrk Esraliiii 34+6 dayım benim göğüsümle karnımın arasına giriyor elim doğurmam inşallah daha 🥹
Esraliiii nilsmomy zaten o yüzden korkuyorum ya neler gelecek basima biliyorum keşke ilk olsa ve ben bilmesem 😂
nilsmomy Esraliiii shhdhs hic o yönden düşünmemiştim normal doğum yapmadığım için bana söylemesi kolay😂😂
Esraliiii melike098 göbek deliği aşağıya bakıyor ve göğüs altı boşalıyor canım ve aşağıya baskı artiyi
Deletedmom_116 Esraliiii en iyisi hastanenin önüne kenarına çadır kurmak 😂😂Gelse bir dert beklerse bir dert 😂😂