pinkioctober Eczane kutunun üstüne gece aç karnına 1 tane yazmış ama hiç faydası olmadı nasıl kullanılıyor normalde
u-akyz pinkioctober banada eczane öyle yazmıştı canım doktorumun tavsiyesi ile sabah cok bulantım olmadığı için sabah aç karnına bi tane aksam işe yatmaya yakın 2 tane içtim vallaha böyle öyle rahat ettim ki ama cok şükür iki gündür kullanmıyorum bulantılarım azaldı gibi ihtiyaç duymadım azalınca
thebendis pinkioctober Ben de her gece saat 10da alıyorum. Normalde 1 tane iç dedi ancak bulantım cok olursa gunde 3 tane alabilecegimi söyledi. Çok şükür 1 tane ile idare edebiliyorum. Bazı günler ilaca ek olarak nane-limon içiyorum o da bende fayda ediyor.
Burciin19 pinkioctober gece yatmadan iki tane içerseniz daha etkili oluyor. 35. Haftamdayım hala içiyorum
Mediha99 Bana doktor günde bir kere aç karnına al dedi ne zaman bulantın çok olursa o zaman al dedi sabah dedim o da kahvaltıdan önce al dedi bazen çok bulantım oluyor 12 saat süre ile 2 kere alıyorum
tkgziremmy06 Ben suan 12+5 haftadayım 8. Haftada pik yapmıştı bulantı gece yatmadan tok karnına 2 tane içiyorum ve sabah 0 bulantisiz kalkıyorum
Nagiss2859 Benim ikizlerim haliyle bulantılarım iki katına çıkmıştı gece yatmadan tok karnına bir tane içiyordum çok iyi geliyordu 18 inci haftamda artık zor da olsa ilacı bıraktım
bnc 5+4 te daha dün yazdı doktor. Bana gece uyumadan 2 tane al dedi. Öyle yaptım. Bugün daha iyiyim. Öyle devam edeceğim 10 gün sonra tekrar kontrolüm var
pinkioctober Zereniim teşekkür ederim bi de öyle deneyeyim iştahım kesildi kilo veriyorum sürekli yazık çocuğum da besinsiz kalıyo benim yüzümden 14+1deyiZ
Hilalrumturk pinkioctober ben 3 ay kullandım gece 2 tane yaramayan sabah akşam da içiyo diye biliyorum
ozmelsumeyye 14+3 teyim 8.haftadan beri gece yatmadan iki tane içiyorum doktorum öyle söyledi onsuz olmuyor diyebilirim 😓 içmediğim gün tepe taklak oluyorum resmen 😞
pinar_033 pinkioctober bir tanenin hiç bir faydası yok zaten 10 mg Bi ilaç gece yatmadan 2 sabah 2 ile başladık 31 haftalik olduk şu an sadece gece 2 yetiyor
eylulmihrasmom pinkioctober benim çok fazla bulantım oluyor artık değil yemek su içsem çıkarır hale geldim kan kusuyorum resmen boğazım tahriş olmuş. doktor sabah 2 akşam 2 yazdı bana. bugün ilk günüm sabah 2 içtim ama aşırı fayda etmedi diyebilirim yine de daha iyiyim
Forever pinkioctober bende kullandım hiçbir faydası yok maalesef baktım çok kötü oluyorum çok az limon emiyorum gidip uzanıyorum yapacak birşey yok maalesef ilk gebelikte aşırı kokuya duyarlıydım şimdi de öyle ama ne yapayım bebeğin de vitamine ihtiyacı var öğüre öğüre de olsa maalesef ki zorlaya zorlaya yedim😊