Seda-06 bende aynı durumu yaşadım. şu an 32+1 ve yine hastayım. hamileliğim boyunca 4 kez hasta oldum her seferinde ateşlendimde ama maalesef parol harici hiç bir şey kullanamadım. boğaz ağrıları için bal, sıcak sut ve çay tükettim hep (sabah akşam ballı süt, öğlenleri sıcacık çay. balı arada bir çay kaşığı yedimde) ve balgam içinde sirkeli su kullandım habire tükürdüm. iyiki bunları yapmışım çok daha iyiyim kuru öksürüğüm kaldı bitek oda geçiyor