Kbraltnksrn Fatma-ylcn biz Necati beye kontrole gittik sürekli çok iyi bi doktor ama iki gündür Burçin hanıma gidiyorum muhteşem ilgili bilgili bir doktor. İkisini de tavsiye ederim.
GozdeGunduzz Cemilekara06 necati hoca için en erken cinsiyet söyleyen doktor o diyorlar erken haftalarda mesela bi hanım ya da bi bey geliyor tarzı konuşmalar yapıyormuş doğru mu acaba
Edolili GozdeGunduzz hanım beyi bilmiyorum hiç denk gelmedim o tarz konuşmasına ama çok nazik cinsiyeti görür görmez söyler ihtimal verir . 12+5 de oğlum olacağını öğrendim şuan 23+1 iz her gittigimde erkek diye belirtir sorduğumda