Nkoca Merhaba bugün doktora gittik herşey tolunda kilosu felan iyi dedi doktor ama yürüyüşü yasakladı çünkü bayağı aşağıya inmiş 36haftalığı görsek yeterli dedi.36haftada doğum yapan varmı risk çok oluyormu bilemedim sormak istedim sizlere
Ozzz Nkoca inanmıycaksiniz ama bugün bende doktora gittim size söylenenlerin aynısını söyledi doktorum.bayag asagdaymis hatta alttan muayene etti açıklık var mı yokmu diye.36 yı görürsek kâfi. 34+1 haftalığım şuan
Pirayeee Nkoca ben 30+5te gittim ve bebeğimin çok aşağıda olduğunu söyledi ve dinlenmemi söyledi. Alttan muayene etmedi ama açılma yok dedi yatıyoruz 1 haftadır 🙄 bakalm kaçıncı haftayı göreceğiz 🙄
Bulutunannesii Nkoca kuzenim 36 haftada yapmıştı hemde ilk günü. Aynı gün eve çıktılar çok iyidi bebiş :)
Bulutunannesii Kızlar ben 35in ilk günündeyim nefes alamıyorum göğüs kafesimi çok sıkıyo ne zaman aşağı iner acaba en geç ya çok fenayım :((
Arzymn Nkoca aynı haftada aynı şeyi bana da dedi doktorum. 36 yı dolduralım yeter dedi, 36 doldu , 37 doldu, 38 dolduuuu hala gelmeye niyeti yok😊
Nkoca Cevaplarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Umarım zamanında sağlıklı gelir bebişlerimiz.