berryy21 ilk zamanlar 2 kez alttan baktılar,ilk lekelenme ile acile gitmiştim o zaman,diğeri de normal randevu sonrası 30. Hafta ya kadar karından devam etti tabi bu şikayetinize bağlı,ben kasılma ağrı hissediyorum dediğim için çatı muayenesi yaptı… zararı olsa doktorlar zaten risk almazlar senelerce bunun için okuyorlar canım..