ucr13 Bugün kontrolde doktorum kan sulandırıcı iğneyi 12 haftaya kadar kullanalım daha sonra belki bırakabiliriz dedi Pıhtılaşma ihtimaline karşı kullanıyordum Kullanıp bırakan oldu mu 12 haftadan sonra sıkıntı olmuyor mu
Cananberat777 ucr13 canım ben ılk gebelıgımde 12 ci haftama kadar ıgne kullanmıştım sonrasında coraspınle devam etmıstım bu gebelıgımde de doktorum 12 ci haftaya kadar ıgneyi kullanıcagımı soyledı sanırım sonrasında gene coraspınle devam edıcez büyük ihtimalle senınde öyle olur
minikmucizemmmmmm ucr13 bende pıhtılaşma yok. Coraspini 21de bıraktım. Oksapara 37ye kadar devam dedi doktorum🙇🏼♀️
yagmur50 ucr13 ben gebeliği öğrendiğim ilk günden itibaren kullanıyorum doktorum doğuma yakın bıraktıracağını söyledi şuan 32. haftadayım hala kullanıyorum size çok erken bıraktırmış
Tugcecv ucr13 başından 32. Haftaya kadar ecopirin kullandım ben seninde iğneyi bırakınca belki ona döner
elifcicek_07 Bizde önlem amaçlı başladık 32 haftaya girdik 34 te bırakacağız dedi doktor. Ama bıraktıktan 24-48 saat sonra INR testi yapacak kan akışında bir azalma var mı diye sizde talep edebilirsiniz.
ucr13 @elifcicek_07 öyle bir test olduğunu bilmiyordum doktor da söylemedi bir dahaki sefere sorarım çok teşekkür ederim
elifcicek_07 ucr13 muhakkak sor biz sormadan dedi doktorumuz öncelerimiz riskli olduğu için hem bırakmadan hemde bıraktıktan sonra testlere bakacağız
yagmur50 ucr13 yanii zaten o yüzden kullanılıyor bu iğneler benimde 2 kaybım var pıhtılaşma çıktı doktorum tekrardan pıhtı olmasın diye doğuma yakın bırakacaksın dedi halbuki kanım sulandı gibi hissediyorum elim kanasa su gibi akıyor ama doktor bıraktırmadı
ucr13 @minikmucizemmmmmm coraspin kullanmıyorum pıhtılaşma testi yapılmadı 1 kayıp olduğu için önlem amaclı iğne kullanıyordum bırakmak da istemiyorum
ucr13 @Cananberat777 coraspin kullanmıyorum iğne senin için yeterli demişti halbuki önlem amaclı kullan diyerek yazmıştı şimdi onu da bıraktırmak istiyor 1 kaybım var sebebi araştırılmadı pıhtılaşma varsa 12den sonra yine aynı sorunu yaşarım korkusu düştü içime
Cananberat777 ucr13 canım ılk 3 ay onemlı ya belkı o yüzden 3 ay kullanmanı uygun gördü 3 ay sonra Allah’ın izniyle bırsey olmaz ıyı düşün iyi olsun olur mu sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim bız tevekkül edıcez gerisi takdırı ilahi 🙏
Serpilinumudu ucr13 bende pıhtılaşma yok bi kaybım var diye önlem amaçlı başlandı 12. Haftada bıraktırdı ama bıraktığımdan beri bişey olacak korkusu var muayene gününe kadar da içimdeki korku geçmez
ucr13 @Serpilinumudu zaten yüreğim ağzımda benim de sizin gibi daha da panik yapmama neden olucak bırakırsam
Serpilinumudu ucr13 aslında panik yaparak sadece hamileliği kendimize zehir ediyoruz doktorun elbet bildiği vardır ki bıraktırıyordur ama işte insan içinde ki korkuyu atamıyor Allah büyük nasibimizde varsa Allah’ın izni ile sağlıkla kucağımıza alırız ❤️