Herkese merhaba , bu ikili tarama test sonucu kuzenime ait , doktor down sendromlu olma ihtimali yüksek diyerek ya amniyosentez ya da fetal dna testi yaptırmasını önermiş .
Aranızda bu test sonucundan anlayan var mı , biliyorum kimse doktor değil ama dünden beri çok kötü durumda kuzenim. Bu yüzden soruyorum. Teşekkürler 🙏🏻
