ByzzS ikili üçlü dörtlü test hiçbirr zaman kesin sonuç vermez ben ikili test haftamı kaçırdığım için üçlü test yaptırmak zorunda kaldım ki üçlü testin yanılma payı daha yüksek afp değerim yüksek çıkmıştı yani risk vardı ilk gebeliğim doktor stres yapma yanılma payı yüksek dedi perinatolojiye yönlendirdi nöral tüp defekti diye bişeymiş sinirsel bir omurilik hastalığı tabi ben ağla ağla günlerce elimde değil tutamıyorum kendimi neyse gittim perinatolojiye doktor gayet sağlıklı birşeyi yok dedi ayrıntılı ultrasonda da bişey çıkmadı 29 haftalığız şimdi elhamdülillah çok şükür yapsan strestesin yapmasan acaba bişey var mı stresi olur ikili testte de kan alıp perinatoloji bakıyormuş üçlü teste göre biraz daha iyi diyorlar yine siz bilirsiniz açıkçası birdahaki hamileliğimde hiçbişey yaptırmamayı düşünüyorum 🥲