berenmomss Kızlar 12 haftalık hamileyim canım zerre bir şey istemiyor kilo almadım hiç hatta zayıfladım. Ne çerez ne meyve ne sağlıklı besin tüketemiyorum. Bana kalsa sadece uyumak istiyorum. İçten içe de üzülüyorum sizlerde durum nasıl?
aaaa-123 berenmomss benim de hamileliğin en başından beri var iştahsızlık doğru düzgün yemek yemiyorum maalesef, su an 17 haftalığız ve devam ediyor 😐
Hizligonzales berenmomss uzulme canim bikac haftadan sonra istahin açılır. Ben oglumda 20. Haftya kadar full uyuyordum nerdeyse 24 saatin 19saatini uyuyodum heralde 20den sonra uyku bitti istah açıldı.