cigdembsks spinal oldum ben iğne acıtmadı hemen uyuşuyor zaten ama bebek çıkarken ve dikilirken baskı oluyor mide bulantısı oluyor ben ilk 2 saat falan zorlandım simdi biraz daha iyiyim uyuşuklugum gecti ağrılarım basladi ama şiddetli degil daha ilk yürümemi yapmadım genel olarak cok kötü gecmedi ama kolay da degil doğum sonuçta hayırlısıyla sizde atlatırsınız inşallah 😊