kahvesever__ Arkadaşlar bebeklerinizi hissediyor musunuz ben hissetmiyorum bu aralar oğlum baya hasta hep onunla ilgileniyorum hareket ediyorsa ben hissetmiyorum oğlumla ilgilendim için🌼
Hilallsili96 kahvesever__ ben 18+3 haftalığım sanki bugün minik minik tekmelerini hissettim ama çok nadir oluyor doktorum 1 ay sonra hissetmeye başlarsın demişti geçen haftaki randevumda
Dnoby kahvesever__ Ben 15te hissetmeye başladım şu an 18 gayet rahat hissediyorum hareketlerini😀 neresi nerde kavramak tabii ki imkansız ama biraz hareketliyiz biz ara ara kopuyo içerde🤓🤰🏾
Love13 kahvesever__ yeni 19.haftaya girdik daha geçen hafta hissetmeye başladım ama tabi çok nadir hafif hafif daha 🙈
papatyaseveranne kahvesever__ 18+4 olduk bugün. Neredeyse 2 haftadır bariz hissediyorum. Bu bir kaç gündür de eşim bile elini koyunca hissediyor. Benim 2.gebeliğim belki de ondan. Fakat bu hafta çok hareketli her gün düzenli olarak aynı şekilde hissettim hissediyorum 😊
Melal Bende 16 haftalığım şuan hissetmem imkansız biliyorum ama bişeyler oluyor sanırım bağırsaklarım😂
Ruken_07akkus Melal ya benimde üç gündür hemde düzenli atıyor sol tarafımda damar atar gibi ama emin degilim
Dnoby kahvesever__ Ben ilk hissettiğimde acaba yanılıyor muyum diye düşünmüştüm sonra doktorum dedi hareketlerini hissediyorsun dimi diye bende evet evet dedim sonra ultrasonda bi baktık baya ortam yapmış içeride elini vuruyo falan😀 bebeğinin hareketliliğiylede alakalı bi durum