Hediye_00 busrabaymis bende 1 haftadır böyleyim şimdi randevu aldım hastaneye gidicem ne diyecekler bakalim haber ederim sanada canim
Tiiffany busrabaymis Havalardan da olabilir. Benımde yatarken hıc bıseyım yok sabah bas agrısı ile uyanıyorum
Greenmomy busrabaymis maalesef bende aynı durumdayım bu ara sürekli başım ağrıyor. Mevsim geçişinden diye düşünüyorum
karperisi Hediye_00 merhaba doktora çıktınız mı benımde haftalardır böyle deliricem 3 hafta oldu ara ara geliyor tam geçti dedim bugün yine basladı
Hediye_00 defneemom bende ondan şüpheleniyorum ya tansiyon var yada kan şekerim düşük bugün belli olur artik
karperisi Benımde 12-13-14. Hafta baş ağrısıyla geçti tam geçti dedim bugün 15+5 yine başladı tansiyonum da normal artık beynımde mi bir şey var diye düşünmeye başladım kusmadan bulantıdan çok daha kötü bir şey ya
Hediye_00 karperisi evet gittim nörolojiye yonlendirdi salı günü nörolojiye gidicem bakalım o nediyecek
Elfelf0 busrabaymis bende aynı durumdauim ya ..çok şiddetli olmasa da kimi zaman hergun.basim agriyor resmen. Şuan uyyamiyorum mesela başımı sıktım tülbent le ilaç aldm .dokrueum geçmezse bı nöroloji ye görün demistj
busrabaymis Elfelf0 Mevsimseldir diye düşünüyorum ben ya geçmiyor çünkü inşallah önemli bişey değildir 🙏
Hediye_00 busrabaymis pek zannetmiyorum ben havayla alakalı olduğunu yediğimiz şeylerden dolayı bence bugün domates salatalık ve limon yemedim ben bugün ağrım olmadı mesela böyle böyle denicem bı tansiyonla alakalı olduğunu düşünüyorum bende