yaman2802 öyle saçma şey olmaz hakkını ara cimere filan yaz olmadı bakanlığı ara il milli eğitimi ara bir çözüm bul canım ama asla susma ben öğretmenim 7 yıl oldu yönetmeliği iyi bilirim ana sıbıfı ve sınufçıların belli bir sınıfı olduğu için bazı idare sorun çıkarabiliyor ama size en az bir saat süt izni vermek zorunda şunu belirteyim ilk 6 ay üç saat sonraki 6 ay 1,5 saat süt izni hakkın var senin bunu ayarlamak idare yle sana kalmış bir durum bu arada kaçıncı sınufa gireceksin ona göre bilgi vereyim