Hadi kızlar oylamayaaaa 🥰🥰
izlmisik-16 biz eylül koydukk💝
izlmisik-16 yegenım Ağustos doğumlu ama adı Eylül çok yakışıyor
Eylül cok hosuma gidiyor ama Eylül de doğarsa anlamı oluyor gibime geliyo😂
ezgi95demir eylülde doğamayacak ama eylül ismini çok sevdiğim için koymak istiyorum 🥰
seyda53 eşimi ikna edebilsem bende koyucam 🙄
desertrain 🥰