Merhaba arkadaşlar benim dün yatışim yapıldı bebeğimin gelişimi yavaşlamış 36 haftalik olduk bugün ve bebeğim 2 kilo doktorlar 37.ci haftaya kadar bekleriz dediler baktık bı gelişme yok mecburen doğumunu başlaticaz denildi sizlerin başına böyle bişey geldimi ne olur dua edin bizlere 🥺🥺🥺🥺