annekuzusu_ cauuv1 he çok iyi bugün yazdırdım çok kasılma oluyordu kemiklerim fln çok kötüydü inşallah akşamları mi içiyorsunuz siz yatmadan once
annekuzusu_ Seyma65 nasıl kullanıyorsunuz uyumadan önce fln mi gün içersinde kullandığım ilaçlar olduğu için en son bunu içmeyi düşünüyorum akşamları uyumadan önce
Seyma65 annekuzusu_ valla ben sabahları alıyordum önceden şimdi akşam uyumadan önce alıyorum doktorum çok ağrın olursa sabah akşam kullanabilirsin demişti ama ben tek sefer kullanıyorum sadece o da akşamları işte 5 6 gibi içiyorum