Kızlar 21 haftalık gebeyim ilk defa geldi başıma lavaboya girdim ve şok oldum ilk dedim ki herhalde ben kaçırdım az bişey ama koyu ve o büyük abdest gibi görünce daha sonra temizlendim ki dün gece duş alıp yattım imkansız yani pis falan desek ve vajinadan da kahvemsi tonda silerken gözüktü normal mi hiç bilmiyorum çok utanıyorum ama