Asyos34 çok haklısınız, bende sürekli anlatıyorum kardeşin gelince şöyle yapicaz böyle yapicaz.Oğlum babasına çok özeniyor ben babayim diyor hep😄 onu poh pohlamak için sen onu koruyacaksin çok güçlüsün hastanede kucağından bırakma falan diye baya yuceltiyorum onu😄 baya da hoşuna gidiyor beyefendinin gelsin artık diye bekliyor bakalım inşallah doğum sonrasıda böyle olur🥺