Adıyman da depreme yakalanan biri olarak söylüyorum lütfen önleminizi alın evde uyuduğunuz yeri bile doğru seçin deprem 7.7 de biz öleceğimizi sandık inananin ki 5.6 bile bişey değildi 7.7 falan görmediniz inşallah görmezsiniz ama tedbir alin ilaç yiyecek içecek inanın küp şeker bile çantanıza koyun çocuklarınızı yanınızda uyutun kapı sıkışıyor kapıları kitlemeyin! Evin içinde mahsur kalan çok insan vardı merdivene kaçmayın giriş katı değilseniz ve depdem anında yakınlarınızı bağırarak değil de dürterek uyandırın korkutmayın çocuklarınızı da ülkemiz deprem ülkesi her an herhangi bir yerde yakalananilirsiniz