_mmmmellek ahaha ay bu yoruma çok güldüm vallahi ya bende 28 hafta ikiz gebeyim hem normal hem sezaryenden korkuyorum minyon tipliyim iyice de ağırlaştım bazen diyorum doğma vakitleri hemen gelsin bazende ayyyy gelmesin nasıl doğururum ben diyorum Dr sezaryen olacak kesin dedi bana bakalım bi şekilde çıkacaklar da artık ben korka korka sezaryen olacağım mecbur