Serpilinumudu Safiyenurrr perine masajı yaparken parmağınıza biraz zeytinyağı sürün daha rahat yaparsınız ve faydasını da görürsünüz
Safiyenurrr Serpilinumudu ptesi yatişim yapilacak suni sancı verilecek geç başladım ben biraz 3 gündür yapiyorum ilk gün yandi ama alıştım gibi şimdi hergün yapacam
Serpilinumudu Safiyenurrr hiç açılmanız var mı bol bol squat yapın duşa girin çömelip kalkın iyi gelir bende suni sancıyla doğum yaptım hemde açılma sadece 1 cm di yine çok şükür zor bi doğum geçirmedim rabbim size de kolay doğumlar nasip etsin.
Safiyenurrr Serpilinumudu hiçbilmiyorum ki canım açılmam var mı doktorum da doğum zamanı bakacak sancım yok ya hiç açılmam da yoktur heralde ptesi suni sancı ile inşallah doğurabilirim . Evet 1 saat yürüyüş yapiyorum duşada giriyorum plateste yapıyorum bakalım inşallah faydası olur
Defnesa Bende yapıyorum ama beceremiyorum sanki inşallah doğru yapiyorumdur başta yandı dediğiniz gibi şimdi çok yanmıyor inşallah esnediği içindir :)
Serpilinumudu Asilinannesi16 onunla ilgili tam olarak bi bilgim yok canım benim doktorum o zaman zeytinyağı veya Hindistan cevizi yağı da oluyor onları önermişti ben zeytinyağı ile yapıyordum
Serpilinumudu Safiyenurrr normalde 37. Haftadan sonra çatı muayenesi yapınca bakılıyor açılmayada kolay doğumların olsun inşallah rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️
Safiyenurrr Serpilinumudu bir insanda hiç sancı olmaz mi yok yani doğum zamani bakıcam dedi doktor bende çok üstelemedim sağol canım teşekkür ederim inşallah kısa zamanda doğururum🤲🏻🌸