Mommy0408 hayır canım 2 gün sonra 2 katına artmış mi ona bak ilerleyişi önemli mesela ben ilk gebeliğimi 58 ile öğrendim öyle hatırlıyorum ikinci daha düşüktü ama güzel ilerlediler geçenlerde 3.kez hamile oldumu öğrendim ancak Beta değerim 40 di ve 2 gün sonra 2 katı artmadı 48 e çıkmıştı 6 martta hastaneye gitim 17 ye düştü kimyasal gebelik olduğunu öğrendim düşük yapıyorum halen kanamam var 5+4 haftalıktı yani önemli olan beta hcg artışı betası 10 ile olan bile vardı tanıdığım biri sonra gayet güzel ilerledi doğum yaptı şükür seninde Allahim saglikla kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum